Reno 12 Audio Projekat 2011
Strana 1 od 6 12345 ... PoslednjaPoslednja
Prikaz rezultata 1 do 10 od ukupno 56
  1. #1

    Reno 12 Audio Projekat 2011

    Predstvaviću vam svoj mali audio projekat za Renault 12 koji je još u toku, komponente sam poceo da skupljam jos pre 2 god, al dotle sam uzeo i prodao 3 plejera koja su trebala upasti u reno, krenuli smo od panasonica sa obarajucom plocicom preko 2 pioneera sa obarajucom plocicom i najzad stigosmo do Alpine

    btw svaki ustekan dinar sam potrosio na muziku za renoa, nemam prihode posto sam student ali sam strpljivo i mudro pazario komponente kad sam naletao na povoljne oglase

    za sad je odradjena blenda, tapacirana, izbusene rupe za elipse na zadnjoj limenoj polici itd...

    ostalo da se lepo sprovedu kablovi za elipse, naprave kutijice za prednje 13ice dvokomponentne i da se tweeteri lepo nameste... a malo kasnije da se sprovedu kablovi za pojacalo, da se poveze pojacalo, napravi kutija za 10ku i ubaci 10ka u gepek

    evo malo slicica

    HU - Alpine IDA X001



    Izrada i tapaciranje custom blende...



















    onda mi je elektricar sproveo + i - a ja spojio plejer

    Renault 12 with Alpine IDA-X001 and Infinity 9603i

    i onda sledi ugradnja elipsi na zadnju policu Infinity 9603i





    snimak od spolja dok jos nisu zasrafljene i lepo namestene...

    Renault 12 and Infinity 9603i

    sad te elipse treba lepo da se usrafe i sprovedu kablovi ispod tapacirunga u gepek itd, update uskoro

  2. #2
    Renault 4 Alpine
    Član od
    06.08.2008.
    Aktivnost
    02.02.2022
    Poruke
    1,673

    Re: Reno 12 Audio Projekat 2011

    odlicno alpina je zakon ako se secas prethodni put sam ti bash skrenuo paznju na izbor komponenti drago mi je sto si se odlucio za pravu stvar samo tako nastavi! sledeca stanica HQ pojacalo i woofer
    An Error Has Occurred!
    Sorry Sonne, you are banned from using this forum!